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ダイドードリンコは、10月5日(月)に発売した、TVアニメ「鬼滅の刃」とのコラボ商品「ダイドーブレンド ダイドーブレンドコーヒーオリジナル」「ダイドーブレンド 絶品微糖」「ダイドーブレンド 絶品カフェオレ」の販売計画を、販売好調につき約1,500万本上乗せすると発表した。
コラボ商品は「ダイドーブレンド ダイドーブレンドコーヒーオリジナル」に加え、「ダイドーブレンド」ブランドより今回新たに発売した「ダイドーブレンド 絶品微糖」「ダイドーブレンド 絶品カフェオレ」の3品に「鬼滅の刃」をそれぞれデザインした計28種類が登場。発売後約3週間で累計販売本数5,000万本を突破している。
●商品概要【鬼滅の刃コラボ缶】
商品名:ダイドーブレンド ダイドーブレンドコーヒーオリジナル【鬼滅の刃コラボ缶】
発売日:2020年10月5日(月)
容量:185g缶
希望小売価格:115円(税抜き)
販売チャネル:コンビニエンスストア、量販店、自動販売機等
商品名:ダイドーブレンド 絶品微糖【鬼滅の刃コラボ缶】
発売日:2020年10月5日(月)
容量:185g缶
希望小売価格:115円(税抜き)
販売チャネル:自動販売機
商品名:ダイドーブレンド 絶品カフェオレ【鬼滅の刃コラボ缶】
発売日:2020年10月5日(月)
容量:185g缶
希望小売価格:115円(税抜き)
販売チャネル:コンビニエンスストア、量販店、自動販売機等
https://www.anime-recorder.com/goods/180503/
©吾峠呼世晴/集英社・アニプレックス・ufotable
Kimetsu is amazing obediently.
Does it come with a bonus or something?
My son, dad got tired of canned coffee.
Or do elementary school students drink coffee?
アプリでの抽選も延長しろよ
Even though the Kimetsu collaboration campaign is over, are they still selling it?
Extend the lottery on the application.
ダイドーのくせに本気じゃんw
Great variation.
They are serious in spite of Dydo.
What do you do with cans, do you wash them and leave them?
缶のデザインだけで買うか
I can understand it if it come with some extras ..
Do you buy it just because designing of the can?
ダイドーの癖にw
Original, fine sugar, cafe au lait, they are offensive with all Kimetsu packages.
In spite of Dydo.
ダイドーだから出来ること。
ブームの初期段階で交渉を始めていたのではなかろうか。
他は大資本ばかりで、コラボ商品を作るとなると発売までに時間が掛かりすぎる。
Perhaps they started negotiations in the early stages of the boom.
Others are all large capital, and when it comes to making collaborative products, it takes too long to launch.
If you advertise in the newspaper, the newspaper will be sold well, the economic ripple effect is tremendous.
それぞれのデザインごとに音声が聞けるとかあって買わせるねぇって思った
自販機の8種類?はランダムだから集めるとなるといよいよヤバいw
Though I thought that some characters in this package would not be sold and left,
but I thought it is designed for people to buy because you can hear the voice for each design.
8 types of vending machines? They are random so it’s finally dangerous to collect it.
俺も保存する気なんてさらさら無いけど、何年ぶりかでダイドーブレンドコーヒー買ったし
ちなみにカナヲとイノシシゲット
Products that you are used to seeing and you pass through even in front of you, but there is a sales promotion effect just by stopping your eyes.
I don’t feel like saving it, but I bought Dydo Blend coffee for the first time in years.
By the way, I got Kanao and wild boar.
It’s so popular about Kimetsu that can sell even coffee with so bad taste.
一個も売れて無いし誰も話題にしなくてワロタ
Though Shingeki can is lined up next to the Kimetsu can,
I laughed that not even one is sold and no one talked about it.
誰かと一緒だったりすると更に面白そうw
もはや職場とかでも普通に人気と認知度高いからなぁ
滅多にないよこんなコンテンツ
I bought it at a convenience store, but if it’s a vending machine, you can enjoy a little lottery feeling.
It seems even more interesting to be with someone.
It’s already popular and well-known in the workplace.
This kind of content is rare.
景気対策やて
電通絡んでないらしいから好きにやってる
Shueisha seems to sell rights to companies that are in trouble with Corona at a discount.
It is economic measures.
It seems that Dentsu is not involved, so they do as they wish.